Succesvolle editie De 24 uur van de Reclame

Succesvolle editie De 24 uur van de Reclame
Mood Concepts (www.moodconcepts.nl ) mag terugkijken op een succesvolle editie van De 24 uur van de Reclame. Met behulp van evenementenbureau O is 4 (www.oisvier.nl) kon Mood Concepts de complimenten ‘de beste 24 uur ooit’ van haar opdrachtgever in ontvangst nemen.

24 Uur in touw
In opdracht van de Bond van Adverteerders (BVA) en de Vereniging van communicatie adviesbureau's (VEA) werd op woensdag 12 oktober een programma van 24 uur uitgevoerd met als hoogtepunten een CEO diner, het AdCongres met Dom Sagolla (co - bedenker en -oprichter van Twitter), de Effie Mobile Experience op het Rembrandtplein, een nachtprogramma in Tuschinski met de sneakpreview van ‘The Night of the AdEaters’ en de 28ste editie van de uitreiking van de Effie Awards in de Escape. Er werd één Gouden Effie uitgereikt in de categorie Merk Campagnes en deze ging naar Unilever Benelux – UbachsWisbrun/JWT voor de case van Robijn ‘Want wat mooi is moet mooi blijven.’ 


Unieke samenwerking tussen twee bureaus
Corine Berkel directeur Mood Concepts: ‘Eén evenement van 24 uur bestaande uit meerder evenementen tegelijkertijd, verspreid door een stad als Amsterdam, is natuurlijk indrukwekkend maar tegelijkertijd ook een grote uitdaging. Daarnaast is de reclamewereld kritisch, dus je hebt wat neer te zetten.’ In de laatste maand van de voorbereiding deed Mood Concepts een beroep op de kracht van collega-bureau O is 4. Berkel: ‘Het is wellicht niet gebruikelijk in onze branche om een samenwerking aan te gaan met een collega-bureau. Gezien de grootschaligheid van het project   heb ik echter gemeend de gelederen te moeten versterken met een bureau dat niet alleen dezelfde kwaliteitsstandaarden heeft als wij, maar ook betrouwbaar is en Amsterdam tot in detail kent. Mede door deze samenwerking hebben wij de doelstellingen kunnen halen die wij, en bovenal onze klant,  voor ogen hadden.’

De beste 24 uur tot nu toe!
Het resultaat mag er volgens de opdrachtgever zijn. Jan Driessen, voorzitter BVA: ‘Complimenten voor de hele verzorging, vanaf het prachtige CEO diner aan het water tot aan de bomvolle feestelijke uitreiking van de Effies. Een wervelende show, zowel qua opbouw als tempo als inhoud, in een toepasselijk en functioneel decor. Alle details, de boekjes, de posters, de aankleding, het eten en de drank. Alles was tot achter de komma in orde. We vonden het dan ook de beste ‘24 uur’ tot nu toe!’

Noot voor de redactie:
 Meer informatie en of beeldmateriaal Mood Concepts 026 – 32 70 329 of corine@moodconcepts.nl

Klik hier om terug te gaan naar overzicht persberichten.

Succesvolle editie De 24 uur van de Reclame