Bavaria International Brand Meeting

Datum: juni 2012
Locatie: Amsterdam
Doelstelling: Jaarlijkse Brand Meeting nationale en internationale relaties

Eind juni 2012 nodigde Bavaria haar buitenlandse dochterondernemingen en distributeurs uit voor de jaarlijkse Brand Meeting. Mood Concepts coördineerde te totale ontvangst van deze 3-daagse meeting, welke plaats vond in Amsterdam.

Alle gasten werden reeds rond het middaguur van 26 juni uitgenodigd voor een smakelijke lunch, waarna de Brand Meeting gelijk van start ging. Na afloop van de eerste vergaderdag werden de gasten per open boot door de Amsterdamse grachten naar de zojuist geopende en trendy Harbour Club gebracht, waar zij van een heerlijk diner genoten. De tweede vergaderdag werd beëindigd met een diner in het restaurant Open, waarna de gasten  tijdens een Bavaria Kroegentocht live de halve finale van Euro 2012 konden volgen. De Brand Meeting werd op de 3e vergaderdag succesvol afgesloten, waarna een groot deel van de gasten richting het vliegveld vertrok voor de terugvlucht.